maandag 1 april 2013

Afstoffen en opschudden!





Waar ik graag ben.
Ik ben graag in een gebied waar goede stokken zijn.
Of goede stenen. Of schelpen.
Waar ik kan scharrelen en verzamelen.
Waar ik in een trager ritme kan geraken,dan het tempo van een gewone dag.
Doordat ik niet loop. maar dwaal......
Van plek naar plek.
Zonder dat de klok een rol speelt.

Zo verzamel ik schelpen met gaten...



of ronde stenen..........


en drijfhout uit de zee.

Maar achter al die tastbare dingen zitten zonnestralen,
mooie ogenblikken en warme herinneringen.

Soms vergeet ik het een beetje, maar als ik dan de boel weer eens afstof, opschud en opnieuw rangschik weet ik het weer.
Zo is het ook in het leven toch?

Tijd om af te stoffen, op te schudden en opnieuw te rangschikken..........Grote schoonmaak!

De lente komt er immers aan?



Hebben jullie veel af te stoffen of op te schudden?










2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dingen... en wat een mooie foto's en ja niets is fijner dan tijdloos rond te dwalen en te vinden...!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh wauw, wat een mooie schatten...en het mooie vind ik nog wel dat de natuur dat gewoon schenkt.

    BeantwoordenVerwijderen