zondag 28 april 2013

Blauw-blauw-hemelsblauw.



Het plezier van plaatjes kijken is altijd groot bij mij.
Ik heb een eindeloze stapel tijdschriften die mij van pas komt als ik moe ben.
Te moe voor iets, maar nooit voor plaatjes kijken.
Nu ik foto's maak ga ik soms door al mijn mapjes.
Verwijder, zie iets moois, rangschik......

In het kader van kleur heb ik vandaag voor blauw gekozen. Gewoon, zomaar.
Zonder doel en met geen andere reden dan voor het mooi!
Ik wens jullie een luie, mooie, blauwe zondag.
Zonnetje erbij.....kopje kofffie....taartje misschien?
Beetje huis, beetje tuin en heel veel niks.
Vakantie!


En nu schep ik er een groot plezier in mijn vorige kleur-collages ook te plaatsen.
Waarom? 
Voor het mooi!




3 opmerkingen:

  1. Dankjewel Madelief! Ze zijn Mooi!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat is zo herkenbaar, ik kan ook eindeloos in die mapjes zitten tutten. Ik haal eens wat weg, maak een collage, titel erbij, nieuw mapje... Heerlijk! Jouw collages vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze, leuk om er mee te spelen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen