donderdag 25 april 2013

De maan is VOL.

met dank aan Pinterest.


Nu is het op dit moment welleswaar bewolkt, maar  vanavond om 1 minuut voor 10 (klinkt leuker dan 21.59) is het Volle Maan.
Tijd om water buiten te zetten. Het water zal de manenstralen opnemen.......en dat water is goed en energierijk om te drinken. De energie van de maan is op haar krachtigst tijdens de Volle Maan, laten we hopen dat het wolkendek openbreekt en we een paar manenstralen kunnen vangen.

Ik neem meestal een lege fles, spoel die goed om en zet die buiten op een 'manige' plek. (tegenovergestelde van zonnig dacht ik zo ;-))
Ingestraald water, wie wil dat nu niet. De volgende ochtend drink ik manenstralen èn de koelte van de nacht.




woorden van Roald Dahl.

En ik hoop dat Hannah dit nog leest voordat ze op reis gaat!





2 opmerkingen:

  1. Jaa, dankjewel, ik ga nog 4 glazen flessen omspoelen en gevuld met water bij de vuurplaats zetten...
    En die glithering eyes.... ik geloof dat ze dat de hele dag al doen!
    Liefs Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Madelief,

    Wat een ontzettend mooi blog heb je zeg!
    Ik heb de post hiervoor gelezen, en kind het
    kippenvel staat op mijn arm...

    Jouw woorden raken mijn hart!

    Ik wil je heel graag volgen...

    Liefs en alle goeds van een poppenmaakster uit Wateringen...

    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen