dinsdag 16 april 2013

JOEPIE!

Mijn rondje om de kerk vanavond..........wat was het prachtig!




De wolken joegen langs de hemel.........



Vanuit het dorp klonken geluiden, er was een feestje in de plaatselijke kroeg.
Maar de vogels floten er luidkeels overheen alsof ze aan hun laatste lied bezig waren.
(Nou ja, zo hoorde ik het).

Ik vond het bijna jammer dat ik mijn koperpoets niet bij me had......

En natuurlijk wilde ik even in mijn moestuintje kijken.
Ik hoopte zo op kleine groene sprietjes.


En toen, en toen en toen.....JOEPIE!
De raapstelen steken echt hun kiemblaadjes boven de grond.
Ok, je moet goed kijken.......maar je ziet het echt toch?



En de knoflook laat ook al  groene puntjes zien......



Ik ben geen ervaren 'moestuinier' maar oooooooooo dit is toch een stralend begin?







2 opmerkingen:

  1. Jaa, wat fijn hé, blij zijn met deze 'belofte'!!!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knoflook! Dat ga ik ook doen! Dat is handig...had ik nog nooit bedacht om in mijn mini tuintje te stoppen, haha

    BeantwoordenVerwijderen