zaterdag 8 juni 2013

The best is yet to come, opdracht V pure photo-workshop.

Dit verhaal is een verhaal met een cliff-hanger....
Al had ik het nest graag op een andere plek gezien, al had ik graag een lens gehad waarmee ik alles net dichterbij had kunnen halen.
Al is het een bekend en oud verhaal, ik moest het vertellen.
Gewoon, omdat het op anderhalve meter van mijn keukenraam gebeurt.
Omdat er uren van turen aan vast zaten (kijk naar de schaduw) stellages met boeken en nog iets hoger en ja...en nee....en ooooo.......
en omdat ......uiteindelijk.............













......de zon was al lang gedraaid en hm....scheen bijna in de lens.......
....er wel gekeken werd, maar nog niet gevlogen....

Ik heb er maar een blur overheen gegooid.....zodat je tenminste weet waar je nu precies moet kijken. De stellage staat er nog, we gaan het gewoon weer proberen.....vandaag.
Maar wat was het leuk geweest als ik jullie aan het einde van de dag, glorieus en zonder woorden zoiets had kunnen laten zien.
Van het WWW


Koolmeesjes...net uitgevlogen en op een rijtje poserend voor mijn keukenraam.....ja, dat zou een droom-einde zijn geweest.
Wie weet......this day is not over yet........


Vijf weken fotograferen. Ik heb vijf weken zomaar ( omdat iemand dat bedacht) met groot plezier met een opdracht geleefd, blogs gepost en reacties gekregen. En ik blog nog niet zo lang en o, wat vond ik dat leuk.
Kijken bij elkaar, leren van elkaar en gewoon maar doen. Wat je anders wellicht niet gedaan had. Of niet zó. Dank jullie wel.
En Jane....jij vooral (zie je dat ik opdracht 3 ook nog een beetje meenam?)

'The best is yet to come....'
Natuurlijk voor dat koolmeesje, maar ook een beetje voor Lief. Hij droomt van een tam koolmeesje op zijn hand en op zijn schouder....zo één die altijd met hem meevliegt, waarheen zijn pad ook leidt.


UPDATE 9.41!!: Mees 1 heeft zojuist het nest verlaten!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Och wat een mooi lente-verhaal en zo spannend ook. Super dat andere opdrachten terug komen in dit verhaal. Wij hebben een nest winterkoninkjes, pimpelmeesjes en zwaluwtjes hoop daar ook een verhaal van te kunnen fotograferen want wat is dat leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi verhaaltje!
    Ik vond de workshop ook heel leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen