woensdag 18 november 2015

En nu?

Dank aan jullie.
Dank voor alle lieve woorden die zomaar tot mij kwamen.
Via hier, via mijn echte brievenbus.
Via de mensen om mij heen.
Kleine cadeautjes, lieve bloemen .
Het steunt.
Ik voel me niet alleen maar slecht hoor, maar wel ongelofelijk moe.
Mijn hoofd zit vol ideeën en ik doe van alles, maar mijn tempo is volkomen zoek.

En nu?
Nee, de pacemaker is er nog niet.
Er schijnt nog ergens 'iets ontstekerigs' te zitten.
Dat zien ze in je bloed.
Dat kan een verkoudheid zijn, maar de waardes daalden niet snel genoeg.
En dus werd die kies getrokken.........
waarvoor ik al een tijd een verwijsbrief had voor de kaakchirurg.
Nou ja.....en het wachten is op het genezen daarvan.
Zou dat de bron van de verhoogde waardes zijn geweest?
We moeten de uitslag van het bloed afwachten.

En dan, dan zal het wel snel gebeuren en in zekere zin zie ik er ook naar uit.



Zo.
Zo staat het er dus voor.
En die tandarts?
Neu.....daar ben ik ook bepaald geen fan van.
Maar goed, 
stapje....
voor stapje.....
voor stapje.....
zal het goed komen.

Ik houd jullie op de hoogte.


Deze bladeren lagen mooi te wezen in de vaart bij museum Belvedère.
Daar wil ik zeker over schrijven, want een bezoek is zeker de moeite waard.



11 opmerkingen:

  1. Kiezen kunnen echt vervelende dingen zijn he, als ze er eigenlijk uit zouden moeten.
    Hopelijk zijn je bloedwaarden hierna beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die kiezen kunnen vervelend zijn en onrust veroorzaken ,rustig aan maar het komt weer goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het komt wel goed met jou en je foto's zijn net kleine schilderijtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jee gedoe? (ben even druk met de herfstmarkt en miste je vorige bericht).
    Ziek zijn is ook beter worden (zei de meester van onze oudste vandaag tegen mij omdat ze ziek is)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja die bloedwaardes kunnen zich weleens dwars gedragen ;) Ik zei laatst tegen een arts dat het misschien voor ieder mens niet dezelfde waarde is! Want we worden niet steeds gechecked dus misschien heb ik wel een hogere waarde dan mijn buurvrouw...standaard! Nee..dat zag ik verkeerd...nou goed...t zal wel. Ik hoop dat jij snel groen licht krijgt..ik ga duimen voor je! Knuffel van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte met kalm aan doen. Moe zijn is echt "wennen".

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook nog die kiezen... Wat moet je dan een geduld betrachten.
    Maar ik hoop dat de bloedwaardes snel op peil zijn!
    Sterkte en een hartelijke groet van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte met alles waar je nu doorheen moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop dat het trekken vsn die kies zal helpen en de bloedwaardes snel verbeteren. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He, wat vervelend toch. Hopelijk ben je snel zover.

    BeantwoordenVerwijderen